Zwroty

Przed wysłaniem produktu proszę o poinformowanie drogą mailową lub telefoniczną o chęci wykonania zwrotu zakupionych Produktów.

Wszelkie zwroty powinny zostać zrealizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres: moodBAGS Karolina Pograniczna os. Jagiellońskie 98/14 , 61-219 Poznań, bądź do Paczkomatu inPost nr POZ44M. 

Ze względów logistycznych nie ma możliwości przyjęcia zwrotu nadanego Pocztą Polską.

Wraz ze zwracanym produktem Kupujący ma obowiązek dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość w formie papierowej (wzór dostępny w Regulaminie) bądź elektronicznej oraz dołączyć otrzymany dowód zakupu. Brak któregokolwiek z powyższych może skutkować odmową przyjęcia zwrotu lub wydłużeniem terminu jego realizacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl