Ojej, wygląda na to, że coś poszło nie tak z Twoim moodBAGSem! 😟 Zanim jednak wyślesz do nas produkt, proszę, daj mi znać o problemie. Możesz wysłać opis i zdjęcie, a być może już na tym etapie będę w stanie odpowiedzieć, jakie będą dalsze kroki w procesie reklamacji.

Wszystkie produkty podlegają 24 miesięcznej gwarancji.

Jeśli okaże się, że produkt musi zostać do nas wysłany, oto jak przebiega cały proces reklamacji:

1. Zapakuj produkt w sposób, który zapewni mu bezpieczeństwo podczas transportu (tak, by nie uległ uszkodzeniu w drodze do nas). Do paczki koniecznie dołącz formularz reklamacji, który pobierzesz TUTAJ To bardzo ważne, bo bez formularza proces może się znacznie wydłużyć.

2. Wyślij paczkę na adres naszego biura:

moodBAGS Karolina Pograniczna
ul. Grunwaldzka 515C/27
62-064 Plewiska
email:
kontakt@moodbags.pl
tel. +48 798 899 383


3. Po otrzymaniu przesyłki mamy 14 dni na ocenę reklamacji i podjęcie decyzji. Na pewno poinformujemy Cię o jej wyniku mailowo.

Jeśli reklamacja dotyczy naprawy produktu, może to potrwać do 14 dni – w zależności od rodzaju wady. Ale spokojnie, zrobimy wszystko, by rozwiązać problem jak najszybciej!

4. Naszym priorytetem jest naprawa produktu. Jeśli nie będzie to możliwe, wymienimy go na nowy. W szczególnych przypadkach, zgodnie z regulaminem, zwrócimy Ci częściową bądź pełną kwotę za produkt.

5. Koszt wysyłki produktu na reklamację pokrywa Kupujący.

6. Reklamacje nie dotyczą wad powstałych z niewłaściwego użytkowania (np. zafarbowania torebki od jeansów, przemoczenia torebki) a także wynikających z czasu użytkowania (np. ślady użytkowania produktu).

Mamy nadzieję, że wszystko szybko się wyjaśni i, że Twój moodBAG wróci do pełnej sprawności! Czekamy na Twoje zgłoszenie i zdjęcia – razem rozwiążemy sprawę! 😊