Ooo, nie! Czyżbyś rozważała zwrot swojego cudownego moodBAGSa? Jeśli nie, to już się uspokajam! 😅 A jeśli naprawdę o tym myślisz, mam dla Ciebie wszystkie niezbędne informacje, żebyś wiedziała, co i jak. Gotowa? Zaczynamy!

  1. Masz aż 14 dni od momentu odbioru przesyłki na odesłanie do nas przesyłki ze zwrotem. Po tym czasie, niestety, już nie będziemy mogli przyjąć zwrotu, a wszelkie koszty związane z ponowną wysyłką pokrywa Kupujący.
  2. Pamiętaj, że to Ty, jako Kupujący, ponosisz koszty zwrotu zakupionych produktów. Na Tobie więc spoczywa koszt odesłania przesyłki do nas.
  3. Bardzo proszę – wysyłaj paczki do nas przez kuriera! Z przyczyn logistycznych nie przyjmujemy przesyłek nadanych Pocztą Polską, do paczkomatów czy innych punktów odbioru. Wiemy, że to brzmi jak drobny szczegół, ale niestety paczki nadane w ten sposób mogą wrócić do Ciebie!
  4. Nie wysyłaj do nas paczek za pobraniem - nie możemy ich odebrać i przesyłki wrócą do Ciebie. Nie przyjmujemy zwrotów przyniesionych osobiście do naszego biura.
  5. Przechodzimy do momentu pakowania – chcemy, aby nasz produkt dotarł do Ciebie w najlepszym stanie, dlatego prosimy, abyś odesłał go w takiej formie, w jakiej sama chciałabyś go otrzymać: bezpiecznie zapakowanego, w kartonie, bez zagnieceń. Jeśli produkt, który zwracasz, będzie nosił ślady użytkowania lub jeśli sposób, w jaki go zapakujesz i wyślesz, spowoduje jego uszkodzenie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu bądź pomniejszenia zwracanej kwoty. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, zostaniesz o tym poinformowana.
  6. Jeśli zakupiony produkt otrzymałaś w zestawie np. z brelokiem, impregnatem itp. to należy dokonać zwrotu całego zestawu. W przypadku braku któregokolwiek elementu będziemy zmuszeni pomniejszyć kwotę zwrotu o czym zostaniesz poinformowana.
  7. Do paczki musisz dołączyć formularz zwrotu, który znajdziesz TUTAJ lub na dole strony. Możesz wypełnić go elektronicznie, wydrukować i dołączyć do paczki, ale jeśli nie masz drukarki, spokojnie, możesz wypisać go ręcznie na kartce. Pamiętaj, bez formularza nie będziemy w stanie zidentyfikować Twojego zwrotu!
  8. Paczka gotowa, formularz dołączony – teraz wystarczy nadać przesyłkę na adres naszego biura:

    moodBAGS Karolina Pograniczna
    ul. Grunwaldzka 515C/27
    62-064 Plewiska
    email: kontakt@moodbags.pl
    tel. +48 798 899 383


  9. Kiedy paczka do nas dotrze, mamy 14 dni, żeby zwrócić Ci pełną kwotę za zamówienie, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności zostanie wykonany tą samą metodą, jaką wybrałaś przy pierwotnej transakcji. W niektórych, szczególnych  przypadkach możliwy jest zwrot przelewem tradycyjnym (dotyczy to tylko sytuacji, które nie obejmują płatności PayPal, PayPo, rat, itp.). Nie piszemy wiadomości o odebraniu przesyłki, dostaniesz natomiast wiadomość potwierdzającą zwrot należności.
  10. A teraz słowo o nietypowym zwrocie, czyli jeśli wyślemy do Ciebie przesyłkę, a Ty jej nie odbierzesz. Jeśli nie odbierzesz paczki i wróci do nas, niestety traktujemy to jako niewywiązanie się z umowy, i wtedy będziemy musieli dochodzić zwrotu kosztów związanych z wysyłką do Ciebie oraz odesłaniem jej od Ciebie do nas przez daną firmę kurierską.
  11. Jeśli zakupiłaś moodBAGSa na outlecie/z wadą to pamiętaj, że również masz prawo do zwrotu. W tym przypadku należność zwracana jest równa cenie, z jaką zakupiłaś produkt, nie cenie regularnej.
  12. Jeśli nie jesteś pewna, co do zwrotu, pamiętaj, że zawsze możesz wymienić produkt na inny, zgłosić reklamację lub skontaktować się bezpośrednio ze mną. Może istnieje jakiś sposób, żeby rozwiązać problem z Twoim moodBAGSem, zamiast się z nim rozstawać.

Mamy nadzieję, że nie będziesz musiała zwracać swojego moodBAGSa, ale jeśli jednak, to teraz wiesz, jak to zrobić!

Tutaj możesz pobrać
FORMULARZ ZWROTU