Zwroty
Ooo, nie! Czyżbyś rozważała zwrot swojego cudownego moodBAGSa? Jeśli nie, to już się uspokajam! 😅 A jeśli naprawdę o tym myślisz, mam dla Ciebie wszystkie niezbędne informacje, żebyś wiedziała, co i jak. Gotowa? Zaczynamy!
- Masz aż 14 dni od momentu odbioru przesyłki na odesłanie do nas przesyłki ze zwrotem. Po tym czasie, niestety, już nie będziemy mogli przyjąć zwrotu, a wszelkie koszty związane z ponowną wysyłką pokrywa Kupujący.
- Pamiętaj, że to Ty, jako Kupujący, ponosisz koszty zwrotu zakupionych produktów. Na Tobie więc spoczywa koszt odesłania przesyłki do nas.
- Bardzo proszę – wysyłaj paczki do nas przez kuriera! Z przyczyn logistycznych nie przyjmujemy przesyłek nadanych Pocztą Polską, do paczkomatów czy innych punktów odbioru. Wiemy, że to brzmi jak drobny szczegół, ale niestety paczki nadane w ten sposób mogą wrócić do Ciebie!
- Nie wysyłaj do nas paczek za pobraniem - nie możemy ich odebrać i przesyłki wrócą do Ciebie. Nie przyjmujemy zwrotów przyniesionych osobiście do naszego biura.
- Przechodzimy do momentu pakowania – chcemy, aby nasz produkt dotarł do Ciebie w najlepszym stanie, dlatego prosimy, abyś odesłał go w takiej formie, w jakiej sama chciałabyś go otrzymać: bezpiecznie zapakowanego, w kartonie, bez zagnieceń. Jeśli produkt, który zwracasz, będzie nosił ślady użytkowania lub jeśli sposób, w jaki go zapakujesz i wyślesz, spowoduje jego uszkodzenie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu bądź pomniejszenia zwracanej kwoty. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, zostaniesz o tym poinformowana.
-
Jeśli zakupiony produkt otrzymałaś w zestawie np. z brelokiem, impregnatem itp. to należy dokonać zwrotu całego zestawu. W przypadku braku któregokolwiek elementu będziemy zmuszeni pomniejszyć kwotę zwrotu o czym zostaniesz poinformowana.
-
Do paczki musisz dołączyć formularz zwrotu, który znajdziesz TUTAJ lub na dole strony. Możesz wypełnić go elektronicznie, wydrukować i dołączyć do paczki, ale jeśli nie masz drukarki, spokojnie, możesz wypisać go ręcznie na kartce. Pamiętaj, bez formularza nie będziemy w stanie zidentyfikować Twojego zwrotu!
-
Paczka gotowa, formularz dołączony – teraz wystarczy nadać przesyłkę na adres naszego biura:
moodBAGS Karolina Pograniczna
ul. Grunwaldzka 515C/27
62-064 Plewiska
email: kontakt@moodbags.pl
tel. +48 798 899 383
- Kiedy paczka do nas dotrze, mamy 14 dni, żeby zwrócić Ci pełną kwotę za zamówienie, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności zostanie wykonany tą samą metodą, jaką wybrałaś przy pierwotnej transakcji. W niektórych, szczególnych przypadkach możliwy jest zwrot przelewem tradycyjnym (dotyczy to tylko sytuacji, które nie obejmują płatności PayPal, PayPo, rat, itp.). Nie piszemy wiadomości o odebraniu przesyłki, dostaniesz natomiast wiadomość potwierdzającą zwrot należności.
- A teraz słowo o nietypowym zwrocie, czyli jeśli wyślemy do Ciebie przesyłkę, a Ty jej nie odbierzesz. Jeśli nie odbierzesz paczki i wróci do nas, niestety traktujemy to jako niewywiązanie się z umowy, i wtedy będziemy musieli dochodzić zwrotu kosztów związanych z wysyłką do Ciebie oraz odesłaniem jej od Ciebie do nas przez daną firmę kurierską.
- Jeśli zakupiłaś moodBAGSa na outlecie/z wadą to pamiętaj, że również masz prawo do zwrotu. W tym przypadku należność zwracana jest równa cenie, z jaką zakupiłaś produkt, nie cenie regularnej.
- Jeśli nie jesteś pewna, co do zwrotu, pamiętaj, że zawsze możesz wymienić produkt na inny, zgłosić reklamację lub skontaktować się bezpośrednio ze mną. Może istnieje jakiś sposób, żeby rozwiązać problem z Twoim moodBAGSem, zamiast się z nim rozstawać.
Mamy nadzieję, że nie będziesz musiała zwracać swojego moodBAGSa, ale jeśli jednak, to teraz wiesz, jak to zrobić!
Tutaj możesz pobrać FORMULARZ ZWROTU